Sebastian Vettel ~ the youngest double worldchampion

 

                                              

                                                

 
 
 
 
 

 

 
Navigáció
Sebastian Vettel   [megnézem]
Mindent a német pilótáról
Hírek   [megnézem]
A legfrissebb hírek Sebről
Galéria   [megnézem]
Futamok, fotózások, megjelenések
Enter   [megnézem]
Belépés, regisztráció
Index   [megnézem]
Vissza a főoldalra
 
Világbajnokság állása

Pilóták
1.Fernando Alonso 129 pont 
2.Mark Webber  116 pont
3 Sebastian Vettel 100 pont
4.Lewis Hamilton  92 pont
5.Kimi Raikkönen 83 pont


Csapat
1. Red Bull Renault 216 pont
2. Ferrari 152 pont
3. Lotus Renault 144 pont
4. McLaren Mercedes 142 pont
5. Mercedes 98 pont

 
Next race

Német Nagydíj

Időpont: 2012. 07. 22

Körök száma: 67

Legutóbbi győztes: Lewis Hamilton (2011)

 
Csere

 

 

 

 
Adatok

Dizájn: Nikii & Niku
Téma: Sebastian Vettel
Email: @
Oldal ikonja/Bannere:
@
Böngésző: Mozilla
Felbontás: Bármelyik

Az oldal elérhetőségei:
f1.gportal.hu

sebvettel.tk
sebvettel.co.cc

 

 
Látogatók
Indulás: 2006-08-06
 
Hírdetés
 


                                                                  

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

 


 

 
Közérdekű hírek
Közérdekű hírek : Marko: Az egyszerű autók jól bánnak a Pirellikkel

Marko: Az egyszerű autók jól bánnak a Pirellikkel

  2012.06.28. 17:22

Helmut Marko szerint azért lehet versenyképes olykor a Williams és a Sauber F1 Team, mert egyszerű autókkal rendelkeznek, melyekkel könnyebben találják meg a gumik ideális tartományát.


Idén csak a Red Bull, a McLaren és a Ferrari tudott duplázni, de ezzel nincs megelégedve Marko. Az osztrák tanácsadó és újoncnevelő egyértelműen a gumikat hibáztatja, és szavaiból az is kiderül, hogy nem rajong az idei keverékekért:

 
„Többé már nem a maximális sebességre állítjuk be az autót, hanem inkább úgy, hogy elég gyorsak vagyunk az időmérőn ahhoz, hogy egészen elöl legyünk, de a kerekek geometriája úgy legyen hangolva, hogy az abroncsok bírják a kalkulált távot”- mondta Marko a motorilne.cc-nek.
 
„Normális esetben az abroncsok folyamatosan épülnek le, miközben a jelenlegi Pirelli abroncsoknál ez az egyik körről a másikra következik be – és utána végük van. Majd jön az időkben bekövetkező különbség, ami kezdetben fél és egy másodperc között van, majd ahogy azt Alonso esetében láttunk Montrealban, egészen négy másodpercig is emelkedhet körönként”- folytatta az osztrák.
 
„Ehhez jön még az is, hogy a gumik nagyon érzékenyek a felmelegítésre. Csak akkor van tapadásuk, ha az ember elért egy bizonyos hőmérsékletet, mely egy egészen kicsi tartományban található.”
 
„Ha csak egyszer is túlmelegednek, akkor többé már nem egyáltalán nem bírják – ez egy olyan jelenség, mely az eddigi gumikra nem volt jellemző. Mindent egybevetve ez egy komplex téma, de miután ez mindenki számára ugyanaz, jobban fogunk boldogulni vele.”
 
De utóbbi nem egyszerű. Marko Mark Webber malajziai esetével példálózott:
 
„A keményebb keverékkel mentünk, és az első szárnyon két klikkel többet adtunk rá. Ez egy marginális különbség. És beng, 1.2 másodperccel gyorsabb volt! Azt gondoltuk: ’Bumm, szuper az autónk!’” Majd feltettük a lágy keveréket, és nyolc tizeddel lassabbak voltunk. Számomra ez azt jelenti: láthatóan szakadékok vannak az egyes keverékek között.”
 
Marko egyértelműen a gumiknak tudja be azt, hogy olyan csapatok is versenyképesek lehetnek, és akár futamot is nyerhetnek, mint a Williams vagy a Sauber:
 
„Ez azon múlik, hogy az egyszerűbb építésű autók könnyebben bekerülnek abba a működési tartományba, melyben a gumik optimálisan működnek. És az is, hogy mi – és nem csak mi – nem egészen tudjuk behozni a részleteiben komplikált és technológiai értelemben egyik legjobb autónkat ebbe a sávba.”
 
(f1-live.hu)

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?