Sebastian Vettel ~ the youngest double worldchampion

 

                                              

                                                

 
 
 
 
 

 

 
Navigci
Sebastian Vettel   [megnzem]
Mindent a nmet piltrl
Hrek   [megnzem]
A legfrissebb hrek Sebrl
Galria   [megnzem]
Futamok, fotzsok, megjelensek
Enter   [megnzem]
Belps, regisztrci
Index   [megnzem]
Vissza a foldalra
 
Vilgbajnoksg llsa

Piltk
1.Fernando Alonso 129 pont 
2.Mark Webber  116 pont
3 Sebastian Vettel 100 pont
4.Lewis Hamilton  92 pont
5.Kimi Raikknen 83 pont


Csapat
1. Red Bull Renault 216 pont
2. Ferrari 152 pont
3. Lotus Renault 144 pont
4. McLaren Mercedes 142 pont
5. Mercedes 98 pont

 
Next race

Nmet Nagydj

Idpont: 2012. 07. 22

Krk szma: 67

Legutbbi gyztes: Lewis Hamilton (2011)

 
Csere

 

 

 

 
Adatok

Dizjn: Nikii & Niku
Tma: Sebastian Vettel
Email: @
Oldal ikonja/Bannere:
@
Bngsz: Mozilla
Felbonts: Brmelyik

Az oldal elrhetsgei:
f1.gportal.hu

sebvettel.tk
sebvettel.co.cc

 

 
Ltogatk
Induls: 2006-08-06
 
Hrdets
 


                                                                  

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

 


 

 
Kzrdek hrek
Kzrdek hrek : Buemi: A Red Bull egyedi KERS-e ersebb!

Buemi: A Red Bull egyedi KERS-e ersebb!

  2011.05.17. 19:26

Sbastien Buemi, a Scuderia Toro Rosso svjci versenyzje elismerte a korbban is megrtakat, miszerint a Red Bull-Racing csapat egy egyedi KERS rendszerrel versenyez.

Buemi bzik a Ferrari rendszerben.


A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.

A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.

A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.

Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.

„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.

 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG