Buemi: A Red Bull egyedi KERS-e ersebb!
2011.05.17. 19:26

Sbastien Buemi, a Scuderia Toro Rosso svjci versenyzje elismerte a korbban is megrtakat, miszerint a Red Bull-Racing csapat egy egyedi KERS rendszerrel versenyez.
Buemi bzik a Ferrari rendszerben.
A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik. A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.A KERS rendszer 2009-ben debtlt a Formula-1-ben. A fkezskor elnyelt energit visszanyer rendszer rengeteg problmt okozott a csapatoknak.
A f gond a KERS slya volt, ami miatt a szezonban csak a Ferrari s a McLaren hasznlta rendszeresen a kinetikus technolgit.
A Red Bull idn nem engedhette meg magnak azt, hogy rendszeresen a KERS nlkl versenyezzen.
Az osztrk istll eddig gyakorlatilag az sszes versenyhtvgn kzdtt a KERS rendszerrel, ami nagyban betudhat annak, hogy Adrian Newey ftervez talaktotta a Renault-tl vsrolt technolgit.
„Mi egy norml KERS rendszert hasznlunk a Ferraritl, ami 2009-ben rendszeresen megtallhat volt az autikban, ezrt nagy tapasztalatuk van rla. Hallottam, hogy a Red Bull nem azt a KERS-t hasznlja, amit a Renault-tl kapott, hanem valami egyedit, ami tbbet hoz szmukra, s kevesebb helyet is ignyel.” – mondta Sbastien Buemi, aki a Ferrari KERS rendszerben bzik.
|