| 
 A Red Bull rl, hogy kifogsoljk az autjt  2010.07.31. 16:09 
 Christian Horner szerint nincs j a nap alatt azzal, hogy ktsgbe  vonjk a Red Bull autinak szablyossgt, ezrt inkbb elismerst  fejezte ki munkatrsainak, amirt jabb vitra okot ad megoldst  talltak ki.Szvesen hallgatja a Red Bull az autjukat szablytalannak minst  kommentrokat, mert ez a tervezgrda lelemnyessgt dicsri - rulta  el Christian Horner, a csapat fnke, aki tovbbra is abszolt  leglisnak tartja az RB6 minden elemt. jabban a Ferrari s a Red Bull tlsgosan lehajl els  szrnyvglapjai miatt zgoldik a konkurencia, mivel tbb felvtel is  azt mutatja, hogy nagy sebessgnl krlbell 2.5 centimtert sllyednek  az emltett alkatrszek, nvelve az aut leszorterejt. "Alig van olyan alkatrsznk, amelyre mg nem panaszkodtak a  tbbiek" - kzlte Horner. - "Most nagy felhajtst csaptak az els  szrny krl. Az elz hten viszont a diffzorral, azeltt a  felfggesztssel, azeltt pedig a vltoz hasmagassggal csinltk  ugyanezt." "sszessgben rlnk, hogy az autnk megfelel az  elrsoknak s killta az FIA prbit. gy vlem, dicsret illeti a  mszaki szemlyzetnket, ha msok megkrdjelezik az autnk  szablyossgt." Hockenheimben alapos vizsglatnak vetettk al a kifogsolt  szrnyakat, de a nemzetkzi szvetsg ellenrei mindent rendben  talltak. ll helyzetben 500N erhatsra legfeljebb 1 centit  hajolhatnak le a szrnyvglapok. A McLaren mrnki grdjt irnyt Paddy Lowe azonban sttben  tapogatzik a kritizlt elem mkdsi elvnek megrtsvel. "Klns jelensget tapasztaltunk, ami taln szablyos, taln  nem. Mindesetre mi nem rtjk" - ismerte el. - "Meglehetsen nagy a  vglapok elhajlsa, amit nehz olyan tnyezkkel magyarzni, mint a  benzinmennyisg, a guminyoms vagy egyb belltsok. Ezek nem  befolysoljk az autra annyira, mint ahogy az a kpeken lthat." A Red Bull egy msodpercet vert a mezny tbbi rszre a nagy  leszortert kvn Hungaroringen tartott az els trningen. |