Kzrdek hrek : A Red Bull autnak mr nincs hova fejldnie? |
A Red Bull autnak mr nincs hova fejldnie?
2010.07.01. 20:06

Knnyen elfordulhat, hogy a rajongk mr nem ltnak klnsebb vltoztatst az idei Red Bull autn, miutn az tovbbra is gyors, nincs szksge jabb csomagra. A grda nem tervez nagy vltoztatsokat az autn.
Az osztrk istll tavalyi versenygpe, az RB5 az egyik legjobb aut volt a meznyben. Aerodinamikailag verhetetlennek bizonyult. A 2010-es konstrukci, az RB6 teljes mrtkben az eldjre pl, leszmtva nhny trkks vltoztatst, ami termszetesen a ftervez, Adrian Newey nevhez fzdik.
A grda a szezont megelzen gy nyilatkozott, hogy nincs szksgk arra, hogy egy teljesen j autt tervezzenek a 2010-es vadra, mivel az RB5 remek alapot jelent szmukra.
Az RB6 tartalmaz nhny jtst, kztk egy egyedi kipufog rendszert is, amit a csapatok csak a szezon els fele utn fedeztek fel. A grda fnke, Christian Horner mindenkit megnyugtatott, szerinte nem csak ez miatt gyors az aut, van mg nhny „finomsg” a gpen, amit mg fel sem fedeztek a rivlisok.
Az osztrkok az elmlt htvgn Valenciban egy j diffzorral s egy mdostott F-csatornval lltak el.
Elzetesen arrl szltak a hrek, hogy Silverstone-ra a McLaren istllhoz hasonlan a „bikk” is kvzi egy j autval llnak el, ahogy tettk azt tavaly.
Tegnap Newey elmondta, nem lesznek nagy vltoztatsok az autn. A szakrtk tbbsge gy gondolja, hogy az RB6 mr nem fog sokat vltozni, ami hatalmas elnyt jelenthet a 2011-es szezonra a grdnak, mivel nem elg, hogy a leggyorsabb aut az vk, hanem bven van idejk a jv vi aut fejlesztsre.
Ha ez gy van, akkor btran kijelentjk, hogy Newey gyakorlatilag maximlisan kihasznlta a technikai szablyokat s az F-csatorna kivtelvel minden trkks megoldst beleszereltetett az autjba, mr a szezon elejn.
|